این می تواند توسط 36٪ عملکرد کلیه در کیست های کلیوی بهبود
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

این می تواند توسط 36٪ عملکرد کلیه در کیست های کلیوی بهبود

می توان با 36٪ عملکرد کلیه در RenalesEs کیست بهبود عملکرد کلیه ممکن است توسط 36٪ در کیست های کلیه را بهبود بخشد؟ به این سوال، پاسخ مثبت است. در حالی که شما می توانید درمان مناسب در زمان، به شما این فرصت برای بهبود کارکرد کلیه باشند.

کیست های کلیوی دو طرفه یک بیماری است که در آن کیست در هر دو کلیه را توسعه می باشد. به طور کلی، کیست خوش خیم هستند و باعث هیچ síntomas.Sin اما به عنوان کیست بزرگ تر ببینید، بیماران ممکن است طیف وسیعی از علائم را تجربه کنند. اگر نشانه های کیست های دو جانبه کلیه رخ می دهد، بیماران باید درمان inmediato.Sin درمان به موقع به دنبال، کلیه ها تا حدی آسیب دیده و در نتیجه به کاهش عملکرد renal.Así منجر حالی که پیدا کنیم برخی از راه برای محافظت از کلیه ها را از تخریب بیشتر و آسیب دیده را ترمیم کلیه ها، ما این فرصت را برای بهبود کارکرد کلیه باشند.

چه درمانی می تواند کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از طب سنتی چینی گیاهی می توانند عملکرد کلیه های تعمیر کلیه های آسیب دیده و حمایت مازاد از تخریب بیشتر را بهبود بخشد.

مواد فعال پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می توانید وضعیت گردش خون از رگ های خونی و بهبود کیست و نرم کردن دیوار کپسول، که باعث افزایش نفوذپذیری دیواره کپسول و مهار ترشح سلول دیوار cápsula.De در نتیجه می تواند رشد کیست را مهار و کوچک کردن آنها، در نتیجه تسکین آسیب کلیوی.

با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، افراد مبتلا به کیست های کلیوی دو طرفه و عملکرد کلیه 36٪ می تواند بهتر و طولانی تر زندگی می کنند.

اگر سوالی دارید بیشتر در مورد کلیه و یا نیاز به هر گونه کمک در بهبود عملکرد کلیه کیست، شما می توانید به ما ایمیل ارسال enfermedad-renal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: